13.1.19

Που χάθηκες τόσο καιρό;

Η αλήθεια είναι αυτή. Χάθηκα!




Χάθηκα γιατί δεν μπορούσα να φτιάξω ένα σωστό πρόγραμμα, χάθηκα γιατί έβαλα την δουλειά πάνω από όλα. Τώρα όμως άλλαξα. New Year - New Me όπως λένε στο χωριό μου! 😊
Έχω βγάλει πρόγραμμα και προσπαθώ να το ακολουθήσω.

Το 2019 θα έχει τις δυσκολίες του, όμως θα πρέπει να προσπαθήσω για να γίνει καλύτερο. Θα προσπαθήσω να ανεβάζω διάφορα στο blog και φυσικά πολλά insta stories να βλέπεις ρε παιδί μου τι κάνω! Το 2019 θα προσπαθήσω να με κάνω καλύτερη ψυχικά και σωματικά!

Γενικά έχω βάλει αρκετούς στόχους για φέτος και είμαι σίγουρη πως θα τους καταφέρω!
Όσο για το It's all about beauty; Θα γίνει κι αυτό καλύτερο! Σιγά σιγά θα αλλάξει, θα αλλάξουν αρκετά πράγματα!

Όσο για το 2019 σου εύχομαι να είναι η καλύτερη χρονιά, να καταφέρεις πράγματα που δεν κατάφερες τον προηγούμενο χρόνο, να κάνεις κι εσύ την αλλαγή που τόσο ήθελες. Να γραφτείς κι εσύ στο γυμναστήριο και να πηγαίνεις! Μην γίνεις σαν και αυτούς που λένε ''Γράφτηκα αλλά δεν έχω χρόνο ρε παιδί μου''. Να ξεγράψεις όσους σε έκαναν να νιώθεις άσχημα και να ξεκινήσεις νέες φιλίες! Να γίνεις ΕΣΥ κι όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι!

Θα πω και τα κλασικά Αγάπη - Ευτυχία - Τύχη, θα σου πω επίσης να ανοίξεις τα μάτια σου και να δεις τι γίνετε στον κόσμο. Να προσπαθήσεις να τον κάνεις καλύτερο!♡

Αυτά από μένα! Ελπίζω να τα πούμε στο επόμενο post! Kisses!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου