20.8.18

Empties Μαΐου-Ιουλίου 2018

Κανονικά θα έπρεπε να κρατούσα όλες τις άδειες συσκευασίες! Αλλά καταλαβαίνεις πως ήταν πολλές και ίδιες!

Πάμε να τις δούμε και να σας πω ποιες συσκευασίες ήταν διπλές ή ακόμα και τριπλές!



Ξεκινώντας από τις κλασικές άδειες συσκευασίες, τελείωσα 4 Fa Sport Double Power, ναι πάντα αγοράζω την μικρότερη συσκευασία γιατί πάντα βάζω ένα στην τσάντα μου! Στην συνέχεια τελείωσα 2 ροζ cotton pads από Fiorevita και άλλα 2 γαλάζια cotton pads πάλι από Fiorevita! Είναι πολύ οικονομικά και δεν αφήνουν χνούδια! Τέλος, τελείωσα 2 συσκευασίες Listerine Advanced!


Η στιγμή για τα μαλλάκια! Τελείωσα 3 συσκευασίες Color Protect από Pantene, το λατρεύω γιατί ναι προστατεύει το χρώμα των μαλλιών μου και ταυτόχρονα μυρίζει υπέροχα! Στην συνέχεια τελείωσα 1 σαμπουάν από Petit Marseillais με εκχύλισμα λουίζας και τσαγιού, δυστυχώς το συγκεκριμένο μου προκάλεσε πιτυρίδα! Τέλος τελείωσα 3 conditioner από L'oreal το Elvive color vive, το χρησιμοποιώ συνέχεια και πραγματικά το λατρεύω!


Περιποίηση σώματος! Ξέρεις πόσο πολύ μαρέσει να περιποιούμαι την επιδερμίδα μου! Τελείωσα 4 λοσιόν σώματος από Lovie με άρωμα Banana shake! Υπέροχο άρωμα που διαρκεί! Ακόμη 2 μεγάλες συσκευασίες από Donna Valente scrub σώματος με άρωμα μπανάνας και τέλος 1 μεγάλο αφρόλουτρο με άρωμα water lily από τον ΑΒ Βασιλόπουλο!


Ενδεικτικά έχω 3 διαφορετικές μάσκες τις οποίες τις είχα πολλές φορές, αλλά δεν θυμάμαι πόσες είχα χρησιμοποιήσει! Σίγουρα ήταν πολλές! Μάσκες με γκρειπφρουτ και ακτινίδιο, λάδι αβοκάντο και καρύδια και mineral mud! Υπέροχες όλες τους! Συνεχίζω με 2 κρέμες ματιών από Natura Siberica και 3 scrub προσώπου από την αγαπημένη μου σειρά Charcoal της Beauty Formulas!


Για το τέλος το αγαπημένο μου απ'όλα, άδειες συσκευασίες μακιγιάζ! Ξεκινάω από MIYO το Flawless cover consealer, πιστεύω πως είναι πολύ καλό consealer για την καθημερινότητα σου γιατί δεν είναι καθόλου βαρύ! Δυστυχώς η αγαπημένη μου BB Cream από Mia Cosmetics τελείωσε! Όπως και το μολύβι φρυδιών που σας έχω πρίξει με το συγκεκριμένο, δεν είναι άλλο από το Twist and Shape από W7! Ακόμη τελείωσε το foundation από Max Factor το Lasting Performance. Επίσης τελείωσα την Push Up Mascara από Dust and Cream, όπως και την Mega Lashes πάλι από Dust and Cream. Προτελευταίο είναι από W7 το Catwalk consealer που το χρησιμοποιώ σε κάθε φωτογραφία ή βίντεο! Και για το τέλος το Matte liquid lipstick πάλι από Dust and Cream, αλλά δυστυχώς είχε ξεθωριάσει το όνομα οπότε δεν μπορώ να το γράψω!

Αυτά ήταν τα λίιιιγα empties όλων αυτών των μηνών! Μέχρι το επόμενο... Kisses!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου