5.5.17

Empties Απριλίου 2017!

Ήρθε η στιγμή να αδειάσω τη σακούλα με τις άδειες συσκευασίες, να δούμε μαζί όλα τα προϊόντα που τελείωσα  μέσα στον Απρίλιο, και να σου μιλήσω για αυτά πριν πάρουν το δρόμο τους για την ανακύκλωση!




Αυτός ο μήνας είχε λίγο από όλα, κυρίως μάσκες! Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά όμως!


Ξεκινάω με τα κλασικά αναλώσιμα, χρησιμοποίησα μία συσκευασία δίσκοι ντεμακιγιάζ της Pom Pom την οποία σου έχω πει ότι την λατρεύω(!), επίσης χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου αποσμητικό της Sanex, το οποίο καταλάθος το πέταξα(!) και τέλος κατάφερα να τελειώσω το στοματικό διάλυμα Listerine με μέντα!


Το αφρόλουτρο που τελείωσα τον μήνα αυτόν, ήταν το Le petit Marseillais με άρωμα βατόμουρο και παιωνία! Είναι επίσης κι ένα από τα αγαπημένα του μήνα Απριλίου! Έχει υπέροχο άρωμα που αντέχει αρκετές ώρες και αφήνει επίσης την επιδερμίδα μου πάρα πολύ απαλή! Σίγουρα θα το ξαναπάρω και 100% το προτίνω να το δοκιμάσεις!


Όσον αφορά την φροντίδα των μαλλιών μου, τον Απρίλιο επέλεξα το σαμπουάν της Le petit Marseillais το οποίο είναι για ξανθές ανταύγειες με εκχύλισμα χαμομηλιού και έλαιο από σιτάρι, το σαμπουάν αυτό αφήνει τα μαλλιά μου απαλά και το ξανθό "κομμάτι" των μαλλιών μου φωτεινό! Στην συνέχεια το λατρεμένο dry sampoo της Batiste με άρωμα κεράσι, το οποίο ήταν πάντα μέσα στην τσάντα μου για να κάνω το φρεσκαρισματάκι μου και τέλος το hair therapy από την saryna KEY, το λαδάκι το οποί έσωσε τις άκρες των μαλλιών μου από την ψαλίδα! Σίγουρα μπαίνει στην λίστα με τα αγαπημένα αυτού του μήνα και σίγουρα στο προτείνω για να νιώσεις κι εσύ τα μαλλιά σου απαλά και υγιή! 


Μπαίνουμε και στο κομμάτι των κρεμών! Κατάφερα να τελειώσω το body butter από το Tommy g με άρωμα Vanilla sugar! Υπέροχο άρωμα, αφήνει την επιδερμίδα πολύ ενυδατωμένη χωρίς να κολλάει και απορροφάτε πάρα πολύ γρήγορα! Ακόμα ένα αγαπημένο αυτού του μήνα για την μυρωδιά του αλλά και για το αποτέλεσμα που δίνει και σίγουρα στο προτείνω να το δοκιμάσεις! Επίσης τελείωσα την κρέμα χεριών από την Neutrogena, η οποία αφήνει την επιδερμίδα των χεριών μου πάρα πολύ απαλή και ενυδατωμένη και έχει λεπτό άρωμα.


Και τώρα το αγαπημένο μου κομμάτι! Οι μάσκες φυσικά! Θα ξεκινήσω από το peeling gel από την Beauty Formulas! Υπέροχο, αφαιρεί τους ρύπους από τους ανοιχτούς πόρους, αλλά το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η περίεργη μυρωδιά του! Συνεχίζω με την ενυδατική μάσκα από την Pronto Patch! Πάρα πολύ οικονομική και το αποτέλεσμα της εκπληκτικό! Ενυδάτωση και θρέψει, φρεσκάδα που την νιώθεις με το που βάλεις την sheet mask! Μετά έχω τα eye patch πάλι από την ίδια εταιρία! Ενυδατώνουν την ευαίσθητη περιοχή των ματιών ενώ ταυτόχρονα μειώνει το πρήξιμο ή τις σακούλες! Αν θέλεις να δεις περισσότερα για τα προϊόντα αυτά της Pronto Patch πάτα εδώ! Για το τέλος της ενότητας περί μασκών, άφησα την αηδιαστική αλλά ταυτόχρονα υπέροχη μάσκα από την Beauty Formulas! Ναι, όντως μυρίζει απαίσια, αλλά, αφήνει την επιδερμίδα φουλ ενυδατωμένη και απαλή! Επίσης αγαπημένο προϊόν, γιατί έχει υπέροχο αποτέλεσμα, φυσικά στο προτείνω, αλλά αν αηδιάζεις πάρα πολύ άστο καλύτερα! Αν θες να διαβάσεις παραπάνω για την μάσκα αυτή πάτα εδώ!


Τέλος άφησα την μικρή σειρά από την Beatific, η οποία δυστυχώς δεν με άφησε ικανοποιημένη! Από αριστερά προς δεξιά: Το Instant beauty booster Face mask, προσωπικά δεν μου έδωσε κανένα αποτέλεσμα, εκτός από περισσότερη γυαλάδα στην περιοχή Τ, το Extreme Anti-aging eye cream, μείωσε τις λεπτές γραμμές έκφρασης, αλλά δεν ξέρω αν κάνει το ίδιο σε πιο ''μεγάλες'' γραμμές! Και τέλος το Illumilift face cream, το οποίο δυστυχώς μου πρόσφερε κάτι μικρά σπυράκια στο μέτωπο και στο πηγούνι! 
Ήρθε η ώρα να πάνε στην ανακύκλωση! Μέχρι την επόμενη φορά Kisses










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου