9.5.17

W7 review!

Λατρεύεις την w7 όσο εγώ; Τότε σίγουρα πρέπει να συνεχίσεις να διαβάζεις αυτό το review!


Ας δούμε ξεχωριστά το καθένα και θα σου πω ποια ''δούλεψαν'' και ποια όχι!


Ξεκινάω με το Angel Balm, το οποίο το βάζεις πριν το καθημερινό σου μακιγιάζ και αυτό ουσιαστικά ''κρύβει'' τα σπασίματα και τις λεπτές γραμμές! Δυστυχώς σε εμένα κάτι τέτοιο δεν δούλεψε. Η συσκευασία του όμως είναι πάρα πολύ χαριτωμένη!

 

Συνεχίζω με το Prime+Glow, το οποίο πιστεύω, είναι ο καλύτερος συνδυασμός με το Night Glow(θα το δεις παρακάτω!) Το χρησιμοποιώ στα σημεία που βάζω το highlighter μου, πριν το foundation σαν primer κι αφού τελειώσω με το μακιγιάζ βάζω το highlighter και το αποτέλεσμα; Καταπληκτικό! Oh that highlighter tho! Σίγουρα στο προτείνω αν κι εσύ είσαι mega fan του highlight!



Ο έρωτας μου! Καταπληκτικό το Night Glow highlighter, το αδικεί πάρα πολύ η φώτο(!), γυαλίζει ακόμα και στο χαμηλό φως, έχει διάρκεια και φυσικά είναι σε υπέροχο ροζ χρώμα! Μπορείς άνετα να το πεις DUPE γνωστής εταιρίας!



Ακόμη ένα DUPE(αν θες να το δεις πάτα εδώ!) είναι η Absolute Lashes mascara! Εκτός από την ίδια, σχετικά, εμφάνιση του, μπορώ να πω πως έχει άνετα και το ίδιο αποτέλεσμα(!) Αν δεν θέλεις να ξοδέψεις αρκετά χρήματα για μία μάσκαρα, αυτή είναι η σίγουρη λύση! Οι βλεφαρίδες γίνονται πιο έντονες και μεγάλες και δεν σε αποχωρίζετε μέχρι το βράδυ! Την λάτρεψα!!


Μπαίνοντας στα foundations θα καταλάβεις κατευθείαν πως αυτά δεν είναι τα χρώματα μου! Ναι έχεις μεγάλο δίκιο! Συνέχεια παίρνω διάφορες αποχρώσεις, γιατί ποτέ δεν βρίσκω την δική μου απόχρωση, οπότε την φτιάχνω αναμειγνύωντας δύο χρώματα! Πήρα λοιπόν την Singin' in the rain το οποίο είναι waterproof! Στην αρχή είναι πάρα πολύ νερουλό, αλλά στην συνέχεια γίνετε πάρα πολύ παχύρευστο! Δεν μένει καλά στο πρόσωπό μου ενώ παράλληλα το ένιωθα βαρύ και βρώμικο!




Ένα ακόμη foundation είναι το Skin fresh, είναι πιο ανοιχτό από το προηγούμενο, έχει πολύ καλή κάλυψη και μπορείς να το φοράς σε καθημερινή βάση! Δεν χρειάζεσαι πάρα πολύ ποσότητα γιατί η κάλυψη του είναι καταπληκτική! Πραγματικά δεν ένιωθα ότι ήμουν βαμμένη!


Θέλεις στις φώτο να είσαι flawless? Σου προτείνω το Photo shoot, θα με θυμηθείς! Απλώνει εύκολα, είναι πάρα πολύ καλυπτικό και ελαφρύ! Στην κάμερα μειώνει πάρα πολύ τους πόρους ή τα άσχημα σπυράκια και κάνει να φαίνεται το πρόσωπό σου, πολύ λείο και smooth!


Φυσικά δεν θα σε άφηνα χωρίς consealer! Το Catwalk consealer ταιριάζει με το Photo Shoot foudation! Καλύπτει τους μαύρους κύκλους, σημάδια και τα ανεπιθύμητα σπυράκια! Δεν νομίζω να μπορείς να το φοράς καθημερινά, γιατί για εμένα μου ήταν βαρύ!


Κλείνοντας αυτό το review, άφησα αυτά τα δύο Go consealer! Από αριστερά είναι το Light, ενώ δεξιά είναι το Fair! Και τα δύο καλύπτουν φοβερά, χρησιμοποιώ το Fair γιατί ακόμα δεν έχω πάρει τόσο χρώμα(!) Για εμένα δουλεύουν καθημερινά, δεν είναι ούτε βαριά αλλά ούτε και ''ελαφριά''. Έχουν απίστευτη απόδοση και σίγουρα θα σου προτείνω κι αυτά! 

Φτάσαμε στο τέλος αυτού του review! Μέχρι την επόμενη φορά... Kisses!
  










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου