25.2.19

Αγαπημένα προϊόντα περιποίησης προσώπου

Το τελευταίο διάστημα προσπαθώ να προσέξω λίγο παραπάνω την επιδερμίδα του προσώπου μου, οπότε προσπαθώ να βρω τα ''καλύτερα'' προϊόντα γι'αυτό.
Προσέχω βέβαια να μην δώσω τα χρήματα μου σε προϊόντα που δεν θα δουλέψουν ή δεν θα κάνουν το αποτέλεσμα που υπόσχονται. Πάμε να σου δείξω ποια είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα τον τελευταίο καιρό;


***Αν θέλεις να τα τσεκάρεις μπορείς να πατήσεις από κάτω! Σου τα έχω ενδεικτικά από που μπορείς να τα αγοράσεις!*** 



Θα ξεκινήσω από το πρώτο προϊόν που χρησιμοποιώ όταν ξεκινώ την ημέρα μου. Αυτό λοιπόν είναι το  FINE FLOWERS GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ από την L'oreal skin expert/Paris. Μου αρέσει γιατί είναι ήπιο, δεν τραβάει την επιδερμίδα μου και καθαρίζει τέλεια το πρόσωπό μου το πρωί και το βράδυ όταν είναι ώρα να πέσω για ύπνο. Δεν μυρίζει έντονα και είναι κατάλληλο για ξηρή και ευαίσθητη επιδερμίδα.


Είμαι σίγουρη πως το χρησιμοποιείς κι εσύ το συγκεκριμένο! Είναι το Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire από Garnier SkinActive. Ναι μπορεί να είναι εύκολο στην χρήση του και να αφαιρεί το μακιγιάζ με την μία, αλλά μπορεί να καθαρίσει το πρόσωπό σου και το πρωί πριν τις κρέμες σου!


Εντάξει όσο καλό μπορεί αν είναι το Micellaire, δεν νομίζω να μπορεί να συναγωνιστεί με τον ''παραδοσιακό τρόπο'' ντεμακιγιάζ! Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά γαλακτώματα, αλλά το συγκεκριμένο με κέρδισε. Έχει μία μικρή και ευχάριστη μυρωδιά, παρόλα αυτά, καθαρίζει και αφαιρεί τα πάντα από την επιδερμίδα μου! Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα είναι το Soothing botanical cleansing milk with Rose Water από την Garnier SkinActive


Μετά το γαλάκτωμα δεν θα έλλειπε η λοσιόν! Είναι η FINE FLOWERS ΤΟΝΩΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ από L'oreal skin expert/Paris και δεν μπορώ χωρίς αυτήν! Αρκετές λοσιόν τραβούσαν το πρόσωπό μου, που μπορώ να σου πω ήταν λίίίγο σπαστικό! Η συγκεκριμένη ευτυχώς δεν το κάνει!


Τον τελευταίο καιρό είμαι πολύ με τους ορούς και τα λάδια και γενικά ακόμα ψάχνομαι με αυτά! Το συγκεκριμένο όμως, βρήκε την θέση του γιατί δεν αφήνει λαδωμένο το πρόσωπό μου! Απορροφάτε γρήγορα και αφήνει την επιδερμίδα μου απαλή μειώνοντας την ερυθρότητα στην μύτη μου! Το συγκεκριμένο λάδι είναι από την Bielenda Rose Care και το λατρεύω! 



Για το τέλος φυσικά θα άφηνα το λατρεμένο μου Rose Water από Mario Badescu! Στο έχω δείξει πάρα πολλές φορές και έχεις καταλάβει ότι έχει μπει για τα καλά στην ζωή μου! Δεν το αλλάζω με τίποτα! 


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης προσώπου το τελευταίο διάστημα! Αν θέλεις να τα τσεκάρεις μπορείς να πατήσεις από κάτω! Σου τα έχω ενδεικτικά από που μπορείς να τα αγοράσεις! (Είναι τα sites που αγαπώ και αγοράζω συνέχεια από εκεί!) 

↓↓↓↓↓ 

💝 FINE FLOWERS GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ από L'oreal: Gallerie de beaute , Super Markets.
💝 Soothing botanical cleansing milk with Rose Water by Garnier: Hondos Center , Notino.gr
💝 Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire by Garnier: Super Markets, Notino.gr , Hondos Center
💝 FINE FLOWERS ΤΟΝΩΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ από L'oreal: Hondos Center
💝 Bielenda Rose Care: Notino.gr
💝 Rose Water by Mario Badescu: Yologift.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου