12.5.18

Ρούχα από Zaful

Έχεις δει το Zaful; Είμαι σίγουρη πως κάπου θα έχει πεταχτεί! Είναι ένα site με υπέροχα ρούχα και αξεσουάρ! Πάμε να δούμε μερικά από αυτά;
Πριν δούμε τα ρουχαλάκια που μου έκλεισαν το μάτι, θα σου πω δύο λογάκια για το site αυτό. Αρχικά με το που μπεις θα δεις ένα σωρό προσφορές! Με κωδικούς, με αγορές 4 δώρο 1 ακόμη, με έκπτωση στο δεύτερο ρούχο, με την εγγραφή κερδίζεις 10% έκπτωση και με την πρώτη παραγγελία κερδίζεις 20$ μείον μέσω του app τους! 

Τώρα μπορώ να σε τρελάνω με τα ρούχα τους; Ναι μπορώ!

Είμαι κορίτσι του ροζ και του ρομαντικού, εκτός από το κλασικό χρώμα μαύρο! Υπέροχο καλοκαιρινό φόρεμα για απογευματινή βόλτα; Τσεκ!

Άλλο ένα λευκό φορεματάκι με λουλουδάκια! Κι αυτό με ρομαντική διάθεση για απογευματινή βόλτα ή και για ψώνια!

Ναι σε αυτό το sexy φόρεμα; ΝΑΙ! Βράδυ, ποτάκι και χορός! Και φυσικά φωτογραφίες!

Να και το σετ με την παντελόνα για το νησί! Να μην κρυώνουμε βρε κοπελιά!

Θα έρθει και ο Αύγουστος και θα κάνει φουλ ζέστη! Το χρειαζόμαστε το σορτσάκι!

Αυτού του είδους μπλούζας είμαι το must have για εμένα! Αέρινο, δεν σε ζεσταίνει και καλύπτεσαι από τον ήλιο με στυλ!

Ίσως και να είναι παρόμοιο με το πρώτο φόρεμα που σου έδειξα αλλά αυτό είναι δύο κομμάτια και διαφέρει στο μέγεθος! Απλά υπέροχο!

Άλλο ένα σετ crop με maxi φούστα! Υπέροχο baby blue χρώμα για να το παίζεις τουρίστρια στην Αθήνα!

Κι άλλο ένα σετ σε ανοιχτό ροζ! Πιο κοντό, με αέρα τουρίστριας! Ότι πρέπει για το πρωί ή το μεσημέρι!

Δεν θα έλλειπε κι ένα μαγιό από αυτά που μου άρεσαν! Πρώτη φορά μου αρέσει αυτό το κίτρινο-μουσταρδί χρώμα για μαγιό! Συνήθως μαύρα ή ροζ (περίεργο!) προτιμούσα!

Τι έχεις να πεις; Σου άρεσαν αυτά που επέλεξα; Εγώ τα βρίσκω χαριτωμένα! Εκτός από ρούχα, έχουν κι αξεσουάρ, προϊόντα για μακιγιάζ, θήκες κινητών και φυσικά ρούχα για άντρες!
Επίσης, τα προϊόντα βγαίνουν γρήγορα sold out λόγο της τιμής τους! Οπότε μπορείς να περιμένεις για να είναι σε στοκ ή όσο περιμένεις να δεις τίποτε άλλο! Σίγουρα θα βρεις κάτι που να σου ''γυαλίσει'' το μάτι!

Οι φωτογραφίες είναι από το Zauful's wed site! 


Disclaimer: Το Zaful μου έστειλε email για συνεργασία, οπότε σας δείχνω τα προϊόντα που διάλεξα προσωπικά και φυσικά που μου άρεσαν!

Zaful 4th Anniversary Μπες για να κρατήσεις μερικά χρήματα!

Μέχρι το επόμενο post και γιατί όχι και review... Kisses!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου