11.5.18

Empties Απριλίου 2018!

Ο Απρίλης έφυγε και πήρε μαζί του πολύ λίγα, αλλά καλά άδεια προϊόντα!


Πάμε να τα δούμε καλύτερα!



Θα ξεκινήσω από τα συνηθισμένα! Υγρομάντιλα Septona τα οποία τα χρησιμοποιώ την ώρα που κάνω το μακιγιάζ μου, ώστε να καθαρίζω τα χέρια μου από foundation ή σκιές ακόμα και κραγιόν! Φυσικά ένα τεράστιο σακουλάκι από ΑΒ Βασιλόπουλος δίσκοι ντεμακιγιάζ! Αν και δεν ήταν κάποιας ακριβής μάρκας, μπορώ να σου πω ότι τα προτιμώ! Δεν αφήνουν χνούδια και κάνουν πάρα πολύ καλό ντεμακιγιάζ!


Ώρα για μαλλάκια! Αγαπημένο σαμπουάν από Le Petit Marseillais για βαμμένα μαλλιά! Υπέροχο άρωμα κι αφήνει τα μαλλιά μου απαλά και καθαρά! Όσο για το dry shampoo από Batiste δεν θα πω τίποτα! Υπέροχο φρουτένιο άρωμα και αποτέλεσμα!


Μάσκα ενυδάτωσης από Beauty Formulas! H γνώμη μου είναι έτσι κι έτσι, περίμενα πολλά αποτελέσματα, αλλά δεν μου δόθηκαν όλα. Κάνει την ενυδάτωση αλλά όχι πολύ!


Τέσσερα προϊόντα που δεν ήθελα να τελειώσουν! Τα πρώτα δύο είναι από Mario Badescu! To ένα είναι το Glycolic acid toner, μία τονωτική λοσιόν η οποία αφήνει την επιδερμίδα μου καθαρή αφαιρώντας την λιπαρότητα που έχω. Την συνδύασα με την cucumber cleansing lotion και το αποτέλεσμα που άφηναν στο πρόσωπο μου ήταν απίστευτο! Όσο για τις κρέμες, τον Απρίλη ήθελα έξτρα ενυδάτωση γιατί είχα ξηρότητα! Γι'αυτόν τον λόγο χρησιμοποίησα την Dry skin Night replenisher & Day vitalizer από Janssen Cosmetics. Ένα θα σου πω, μου έδωσαν την ενυδάτωση που ήθελα! Σίγουρα θα την ξανά αγοράσω όποτε την χρειαστώ!


Για το τέλος άφησα τα προϊόντα μακιγιάζ! Ξεκινάω από το αγαπημένο μου primer από W7! To Porefection ήταν απίστευτο primer γιατί ''έσβηνε'' τους ανοιχτούς πόρους και κρατούσε αρκετές ώρες το μακιγίαζ μου! Στην συνέχεια έχω την Mega Lashes Mascara από Dermacol! Φανταστική μάσκαρα, σου την προτείνω αν θέλεις κι εσύ μεγάλες κι έντονες βλεφαρίδες. Μετά ένα Fixer spray από W7, κρατάει το μακιγιάζ μου, αλλά αυτό που δεν μου άρεσε είναι η έντονη μυρωδιά του! Τέλος ένα consealer από Golden Rose. Είναι στικ στην απόχρωση 06, πολύ ωραίο με καλή κάλυψη για ένα καθημερινό μακιγιάζ αλλά μου δημιούργησε δερματίτιδα!

Αυτά ήταν τα λίγα empties που πήρε μαζί του ο Απρίλης! Μέχρι τα επόμενα... Kisses!  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου