14.5.18

Αγαπημένα Μαρτίου-Απριλίου 2018

Πως περνάνε οι μήνες τόσο γρήγορα δεν μπορώ να το καταλάβω! Εσύ; Πάμε να δούμε τα αγαπημένα των δύο προηγούμενων μηνών!

Λίγα και καλά! Για να στα δείξω ένα ένα!


Επειδή δεν θυμάμαι ποια ήταν του Μαρτίου και ποια του Απριλίου σας τα δείχνω όλα μαζί!



Θα ξεκινήσω από το highlighter από Becca στην απόχρωση Opal! Όποιο κορίτσι με ρωτάει ποιο highlighter προτείνω κατευθείαν λέω το συγκεκριμένο! Είναι οικονομικό, σου δίνετε με υγρό highlighter και μένει μέχρι να αφαιρέσεις το μακιγιάζ σου!



Το κόκκινο κραγιόν είναι και για όλον τον χρόνο! Αυτό το υπέροχο κόκκινο ματ υγρό κραγιόν είναι από Aden στην απόχρωση νο14! Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι να κάνεις καλή ενυδάτωση στα χείλη σου γιατί το χρώμα μετά από ώρα ''σκάει''!


Δεν θα έλλειπε μια λοσιόν σώματος! Φυσικά είναι από την Lovie με υπέροχο άρωμα Banana shake! Με διάρκεια μυρωδιάς ως την επόμενη μέρα και ενυδάτωσης που κρατά μέρες!


Πρώτη φορά χρησιμοποιώ μάσκαρα από Essence και πραγματικά έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! Είναι η Lashes of the day super volume mascara! Πάρτην θα ξετρελαθείς!


Η τερρακότα από Mia Cosmetics είναι απλά φανταστική! Σου δίνει αυτή την καφέ-χρυσή ηλιοκαμένη σκίαση, που σε κάνει να δείχνεις ζωντανή και υγιή!  


Ένα υπέροχο ρουζ το Candy Floss, ροζ με γυαλάδα, κατάλληλο να το φοράς μόνο του!


Δεν θα έλλειπε το fire vixen από τα αγαπημένα μου! Δεν θα πω τίποτε άλλο γιατί νομίζω ξέρεις πως την συγκεκριμένη παλέτα την έχω ξεσκίσει!


Έπρεπε να το αγοράσω! Αγαπώ τα dry shampoo και ιδιαίτερα το rose gold από Batiste! Έχει γλυκιά μυρωδιά και ανανεώνει τα μαλλιά μου αμέσως!


Από την άλλη, σου έχω το αγαπημένο μου hair and body spray! Είναι από Messinian spa και είναι υπέροχο! Γλυκό άρωμα με ρόδι και μέλι, δεν θες να το βάλεις, να το φας θες αλλά δυστυχώς δεν μπορείς!


Κάτι ακόμα που δεν μπορείς να φας είναι το Persephone από Fresh Line! Είναι body splash, αλλά φυσικά μπορείς να το βάλεις και σαν άρωμα, αλλά δεν διαρκεί τόσο! Κι αυτό έχει γλυκιά μυρωδιά!


Τέλος το λάδι Farsali, συγκεκριμένα το rose gold elixir! Το βάζω πριν την βραδινή μου κρέμα κάνοντας ένα 5-10' μασάζ στο πρόσωπο μου! Το αγαπώ και σου το προτείνω! Ναι μπορεί να είναι λίγο τσιμπημένο αλλά είναι πάρα πολύ καλό στην ενυδάτωση που σου προσφέρει!

Δυστυχώς υπήρχε ένα προϊόν το οποίο με έκανε να νευριάσω και να θέλω να το πετάξω από το παράθυρο!

Είναι η μονή σκιά από Aqua mineral στην απόχρωση Grey  Brow! Όσο όμορφο και βασικό χρώμα για τα μάτια σου, δεν γράφει καθόλου κι εκτός αυτού με το που τοποθέτησα το πινέλο μου βγήκε από την θήκη του! Κυριολεκτικά ήταν κολλημένο με μία σταγόνα κόλας! Δυστυχώς για εμένα μία τέτοια μονή σκιά δεν αξίζει τα λεφτά της! Γιατί περισσότερη απόδοση μου δίνει μία μονή σκιά που κάνει 3-5€  παρά η συγκεκριμένη! 


Αυτά ήταν τα αγαπημένα του Μαρτίου και του Απριλίου! Από ότι κατάλαβες, μου αρέσουν οι γλυκές μυρωδιές! Μέχρι το επόμενο... Kisses! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου