24.5.18

Anatomicals - Botanical Hydrating rose face sheet mask

Θέλεις να νιώσεις μία έξτρα ενυδάτωση στην επιδερμίδα του προσώπου σου; Θέλεις να χαλαρώσεις για 20 λεπτά; Εύκολο! Τσέκαρε την ενυδατική υφασμάτινη μάσκα με εκχυλίσματα από τριαντάφυλλο!



Πήγαινε πρώτα πιο κάτω για να διαβάσεις και την δική μου γνώμη, για να δεις αν θα σου αρέσει η αίσθηση, η μυρωδιά κλπ!



Η Botanical hydrating rose face mask από Anatomicals για εμένα προσωπικά, είναι για άτομα που έχουν ξηρή και αφυδατωμένη επιδερμίδα. Με το που ανοίξεις την συσκευασία, θα μυρίζεις το τριαντάφυλλο! Όχι δεν είναι έντονη η μυρωδιά, αντιθέτως, είναι ήπια αλλά μυρίζει υπέροχα!
Όταν βγάλεις την μάσκα από την συσκευασία, θα αηδιάσεις! Είναι πάρα πολύ υγρή αλλά ευτυχώς δεν στάζει!
Ήρθε η στιγμή την τοποθέτησης! Έχει κρύα αίσθηση και νιώθεις κατευθείαν ότι κάτι γίνετε στην επιδερμίδα σου! Στις οδηγίες λέει να την αφήσεις 20', εγώ την άφησα περίπου 30' γιατί την ένιωθα ακόμα υγρή. Βέβαια και στην μισή ώρα που την είχα δεν είχε στεγνώσει, αλλά αποφάσισα να την αφαιρέσω!
Φυσικά η επιδερμίδα του προσώπου μου δεν είχε απορροφήσει πλήρως τα εκχυλίσματα τριανταφύλλου οπότε έκανα ένα απαλό μασάζ ώστε να απορροφηθεί.
Όταν τελείωσα με το μασάζ ένιωσα το πρόσωπο μου να κολλάει, αλλά μετά από μερικά λεπτά, αυτή η κολλώδη αίσθηση είχε εξαφανιστεί.

Αν θα την ξανά αγόραζα; Ναι, γιατί ένιωσα την επιδερμίδα μου πολύ ενυδατωμένη, αν εξαιρέσεις το πόσο βρεγμένη ήταν η μάσκα, όλο το υπόλοιπο μου άρεσε!

Μέχρι το επόμενο review μου... Kisses!

Μπορείς να την βρεις στην ιστοσελίδα του Glowbox πατώντας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου