4.4.18

Empties Μαρτίου 2018

Πάλι ο καιρός πέρασε (συγκεκριμένα 2 μήνες!) Δυστυχώς τα empties του Φλεβάρη δεν τα κράτησα, οπότε πάμε κατευθείαν στον Μάρτιο!


Ας δούμε τι πήρε μαζί του ο Μάρτης!

Θα ξεκινήσω από τα κλασικά προϊόντα! Το αγαπημένο μου σαπούνι από Papoutsanis με το οποίο καθαρίζω τα πινέλα μου! Δύο cotton pads από Fiorevita, τα οποία τα βρίσκεις στα Jumbo και είναι πολύ οικονομικά, και τέλος δύο mini size Micellaire από Garnier!



Στην συνέχεια, τελείωσα την αγαπημένη μου κρέμα σώματος από I love... την Pink Marshmallow και την κρέμα προσώπου μου από Euthalia η Avtive Hyaluronic cream! Πολύ αγαπημένα προϊόντα και τα δύο που δυστυχώς τελείωσαν! 


Το κορίτσι φαίνεται πως αγαπάει τα conditioner! Τελείωσα το αγαπημένο μου σαμπουάν από Pantene το Color Protect και δύο conditioner, και τα δύο είναι από L'oreal elvive. Το ένα είναι το Color-vive και το άλλο είναι το Ολική αναδόμηση! Τα συγκεκριμένα μου έκαναν τα μαλλιά μου πολύ απαλά, κρατώντας την βαφή λίγο περισσότερο και φυσικά άφηναν τα μαλλιά μου να μυρίζουν υπέροχα και να είναι λαμπερά! Τέλος την Le petit Marseillais μάσκα, η οποία από μυρωδιά ήταν άστα! αλλά από το αποτέλεσμά της είμαι αρκετά ικανοποιημένη!


Από μάσκες τελείωσα τρεις αλλά μία την πέταξα! Η πρώτη μάσκα που χρησιμοποίησα για πρώτη φορά, ήταν της Anatomicals το Botanical hydrating rose face mask. Δεν θα σας πω τίποτα γιατί θα ανέβει σύντομα το review της! Στην συνέχεια τελείωσα το Pore original pack από Caolion, είμαι αρκετά ικανοποιημένη γιατί καθαρίζει τους ανοιχτούς πόρους και τους κάνει να δείχνουν λίγο μικρότερους από ότι είναι. Τέλος η Clarifies and renews peel-off mask από  Beauty Formulas ήταν η μάσκα στην οποία δεν έχεις πολύ χρόνο στην διάθεση σου, αλλά θέλεις να κάνεις το μικρό σου spa! Βάζεις την μάσκα, την αφήνεις 10 λεπτά και μετά την αφαιρείς σαν δέρμα!
Η μάσκα που πέταξα δυστυχώς ήταν της Bath bomb (αν δεν κάνω λάθος!). Ήταν η French kiss clay mask, την οποία την είχα ξανά αγοράσει παλιότερα και μου άρεσε, αλλά τώρα δεν ξέρω, την χρησιμοποίησα και άρχισε να με τσούζει η επιδερμίδα μου και να έχω φαγούρα! Κατευθείαν την αφαίρεσα, το δέρμα μου ήταν κόκκινο και την επόμενη μέρα είχα βγάλει μικρά σπιθουράκια! 


Το τελευταίο προϊόν ήταν το Facial scrub με ενεργό άνθρακα από Beauty Formulas. Η αγαπημένη μου σειρά καθαρισμού προσώπου! Σας την έχω προτείνει πάρα πολλές φόρες και σας την ξανά προτείνω ξανά!

Αυτά ήταν τα empties του Μαρτίου! Ελπίζω τον επόμενο  μήνα να ανέβουν ξανά τα empties μου! Μέχρι λοιπόν το επόμενο... Kisses!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου