17.2.18

Unboxing Glow Play Love

Πέρασε ο Άγιος Βαλεντίνος, τι κι αν δεν είχες Βαλεντίνο; Σιγά μην πέσεις! Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου και αγόρασε το Gloe Play Love Βοx στην εξωπραγματική τιμή των 13 ευρώ μόνο!


Τι άλλο να ζητήσει κάθε κορίτσι; Μαύρο minimal κουτί και το περιεχόμενο του μυρωδάτο και ροζ!


Μέσα στο κουτί θα βρεις 7 προϊόντα, Το συγκεκριμένο κουτί έχει προϊόντα που αξίζουν πάνω από 10 ευρώ, οπότε είναι ένα πάρα πολύ καλό deal για να το πάρεις και να τα δοκιμάσεις! Πάμε να τα δούμε αναλυτικά!


Τα πρώτα προϊόντα που βρίσκεις στο κουτί είναι από την εταιρία Fresh Line, είναι το Περσεφόνη Body Splash το οποίο μυρίζει φανταστικά! Οι τόνοι του είναι το τριαντάφυλλο, το γιασεμί και το σανταλόξυλο και το άρωμά του είναι γλυκό! Προσωπικά μου αρέσουν πάρα πολύ τα ''γλυκά'' αρώματα, οπότε όταν το μύρισα τρελάθηκα και ανυπομονώ να το χρησιμοποιήσω!
Το δεύτερο προϊόν από την Fresh Line είναι το Plum & Rasberry body milk, έρωτας γιατί πρώτον είναι κρέμα σώματος και δεύτερον γιατί έχει βατόμουρο! Ανυπομονώ να το δοκιμάσω!


Φυσικά δεν θα έλλειπε από την περιποίηση και μία μάσκα προσώπου! Είναι από την αγαπημένη μου Anatomicals το Botanical Hydrating rose face sheet mask, όπως κατάλαβες είναι υφασμάτινη μάσκα και έχει εκχύλισμα τριαντάφυλλου! Γρήγορη ενυδάτωση σε 20' για αψεγάδιαστο μακιγιάζ! Ανυπομονώ να την δοκιμάσω γιατί λέει ότι προσφέρει πολλά και είμαι πολύ περίεργη να δω αν τα κάνει!


Νομίζω δεν πρέπει να λείπει κι ένα ξηρό λαδάκι το οποίο χρησιμοποιείτε παντού! Είναι από την εταιρία Nuxe το Huile prodigieuse or και φυσικά είναι στην mini έκδοσή του, αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα στα μάτια μου γιατί βλέπω μία υπέροχη μικρή luxury συσκευασία με το υπέροχο ξηρό λαδάκι και τις ιριδίζουσες πέρλες που περιέχει! Μυρίζει φανταστικά και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στα μαλλιά, στο σώμα αλλά και στο πρόσωπο, προσφέροντας ενυδάτωση, θρέψη αλλά και μία υγιή γυαλάδα στην επιδερμίδα! Ανυπομονώ να το χρησιμοποιήσω περισσότερο ώστε να έχω καλύτερη άποψη για το συγκεκριμένο! 



Εκτός από τα προϊόντα περιποίησης, έπρεπε να έχει και προϊόντα μακιγιάζ! To Glowbox ξέρει τι ζητάμε και μας το προσφέρει! Το πρώτο προϊόν μακιγιάζ είναι η μονή σκιά στην απόχρωση Grey Brown από την Aqua Mineral. Είναι μία βασική σκιά, την οποία την χρησιμοποιείς συνέχεια και σε κάθε σου μακιγιάζ! Είναι ματ γκρι και είναι το καλύτερο transition χρώμα για να ξεκινήσεις με ένα καθημερινό μακιγιάζ αλλά και με ένα βαρύ βραδινό μακιγιάζ! Μπήκε κατευθείαν στην συλλογή μου και σίγουρα θα την λιώσω!


Είμαι σίγουρη πως σχεδόν όλες έχουμε έναν κρυφό έρωτα με το ροζ χρώμα! (εμένα προσωπικά είναι το τρίτο αγαπημένο!) Φυσικά και λέω ένα μεγάλο ΝΑΙ στα ροζούλια νύχια! Αγαπημένη μάρκα βερνικιών, είναι φυσικά η ESSIE και η απόχρωση του είναι Hi Maintenance, είναι απαλό ροζ χρώμα και ήδη το έχω λατρέψει!


Και για το τέλος, κραγιονάκι! Το έχω ξαναπεί, δεν είναι η πιο γούτσου και κοριτσίστικη συσκευασία που έχεις δει ποτέ; Είναι από Beauty Loop στην απόχρωση Twist. Είναι ένα υπέροχο buttery κραγιόν που μπορείς να το φοράς καθημερινά!


Αυτά ήταν τα 7 προϊόντα που ήταν μέσα στο κουτί του Glowbox, ξεχωριστά και υπέροχα όλα! Ανυπομονώ να τα χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους και φυσικά να σας πω την γνώμη μου για το καθένα!













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου