20.2.18

Too Faced Hangover Primer

Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να αγοράσω το συγκεκριμένο primer, γιατί είχα διαβάσει και είχα δει πολλά videos για το συγκεκριμένο, με θετικά και αρνητικά σχόλια! Καιρός ήταν να το πάρω για να σας πω κι εγώ την προσωπική μου γνώμη! Μιλάω φυσικά για το Hangover primer από την Too Faced.



Κατά καιρούς δοκίμαζα διάφορα primers για να δω ποιο τελικά κάνει για εμένα. Φθηνά και ακριβά primers, που άλλα μου έκαναν μεγάλη εντύπωση λόγο της μικρής τους τιμής κι άλλα με ''τρέλαιναν'' λόγο της μεγάλης τους τιμής που τελικά δεν δούλεψαν! Φυσικά υπάρχει και το αντίθετο, φθηνά primers να μην δουλεύουν, ενώ ακριβά primers να δουλεύουν!


Το συγκεκριμένο primer το ήθελα αρκετό καιρό, αλλά ήθελα να μάθω κι άλλες απόψεις πριν το πάρω. Τελικά το αγόρασα και πιστεύω πως άξιζαν τα χρήματα που που έδωσα!
Το Hangover primer έχει νερό καρύδας κι θρεπτικά έλαια τα οποία δίνουν φρεσκάδα στην επιδερμίδα του προσώπου σου, όταν το προηγούμενο βράδυ έχεις ξενυχτίσει! Έχει υπέροχο άρωμα και είναι σαν μορφή κρέμας! Δεν έχει σιλικόνη πράγμα που το κάνει ανάλαφρο και επίσης δεν κολλάει στο πρόσωπό σου!
Πιστεύω αξίζει να δώσεις τα λεφτά για να το αγοράσεις, κυρίως αν κοιμάσαι αργά το βράδυ ή κοιμάσαι λίγες ώρες. Αυτό που είδα στο πρόσωπό μου όταν το χρησιμοποίησα ενώ είχα κοιμηθεί λίγες ώρες το προηγούμενο βράδυ, ήταν εντυπωσιακό! Η επιδερμίδα του προσώπου μου έδειχνε φρέσκια και δεν φαινόμουν κουρασμένη!
Ένα ακόμη θετικό για το προϊόν αυτό είναι πως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και χωρίς να βαφτείς! Μπορείς να το βάλεις μετά από τις κρέμες σου και απλά να βάλεις την μάσκαρα σου και κάποιο bronzer για να βγεις έξω!

Σίγουρα το προτείνω να το αγοράσετε!
Επίσης έχω μεικτή επιδερμίδα και δεν είχα κανένα πρόβλημα στην περιοχή Τ! Κρατάει αρκετές ώρες το μακιγιάζ μου (ακόμα και το βαρύ μακιγιάζ!) Νομίζω πως κι αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για να το αγοράσεις κι εσύ!

Μέχρι το επόμενο review μου...  Kisses!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου