10.2.18

Empties Ιανουαρίου 2018

Πέρασε αρκετός καιρός από το τελευταίο empties! Ήρθε το 2018, έχει φύγει ο Ιανουάριος και μαζί του πήρε αρκετά προϊόντα!



Ας δούμε τι πήρε μαζί του ο Ιανουάριος!

Ξεκινώντας από τα βασικά (όπως πάντα!), θα ξεκινήσω από το μαγικό micellaire από την Garnier SkinActive, απομακρύνει και την αδιάβροχη μάσκαρα μου! Φυσικά το συνδυάζω πάντα με τα δυσκία ντεμακιγιάζ από Septona και γι'αυτόν τον μήνα με τα δυσκία ντεμακιγιάζ από την Fiorevita, πολύ καλά και δεν αφήνουν χνουδάκια! Αυτήν την φορά σου έχω ένα διαφορετικό αποσμητικό από αυτό που συνήθιζα να έχω. Μιλάω φυσικά για το Noxzema outlast! Μυρίζει υπέροχα και είναι μαζί σου όλο το 24ωρο! Δεν θα ξεχνούσα να σου δείξω και το αγαπημένο στοματικό διάλυμα, το Listerine advanced!  Και τέλος, το σαπουνάκι Natura από Papoutsanis, με αυτό καθαρίζω όλα μου τα πινέλα!



Ποιος είπε ότι δεν θα έχω τελειώσει αυτήν την λοσιόν; Μήπως θέλεις μια λοσιόν που να σε κάνει να νιώθεις ότι είσαι πάνω σε ροζ συννεφάκια; Ορίστε! χαχα! Είναι η Cherry blossom από την αγαπημένη μου Lovie Cosmetics!



Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τρίχες(!) Κατά καιρούς αλλάζω σαμπουάν για να τα δοκιμάζω και να βλέπω τι δουλεύει πάνω μου και τι όχι! Αυτό που σίγουρα δούλεψε και με άφησε με το στόμα ανοιχτό ήταν το λαδάκι CARE! άφηνε τα μαλλιά μου απαλά και πολύ λαμπερά! Το μόνο προβληματάκι ήταν ότι έπρεπε να το πατάω με δύναμη για να βγει το προϊόν αλλά νταξει! Φυσικά το συνδύασα με το conditioner από Schwarzkopf! Υπέροχο αποτέλεσμα! Από απλή περιέργεια ήθελα να δοκιμάσω από την Pantene το spray aqua light, για να δω βρε παιδί μου τι κάνει! Ξεμπέρδευε τα μαλλιά μου στο λεπτό και τα άφηνε απαλά και μυρωδάτα σαν να είχα βγει από το μπάνιο! Δυστυχώς δεν μου βγήκαν όλα καλά και γι'αυτό το άφησα στο τέλος. Το σαμπουάν από την L'oreal για εμένα ήταν χάλια! Εκτός από την έντονη και περίεργη μυρωδιά του, άφηνε την επιδερμίδα στο τριχωτό της κεφαλής ξηρό, με αποτέλεσμα να έχω ξηροδερμία και πιτυρίδα! Δυστυχώς το Elvive extraordinary oil (σαμπουάν) για εμένα είναι pass!


Όχι δεν έχω χρησιμοποιήσει μόνο μία μάσκα! Αυτή ήταν που μου τελείωσε! Είναι από Pronto Patch και είναι μάσκα ματιών για ενυδάτωση!



Αυτή την φορά έχουμε και προϊόντα μακιγιάζ! Δύο πολύ αγαπημένα μου προϊόντα, τελείωσαν κι ευτυχώς είχα πάρει extra! Είναι το αγαπημένο μου Lip twister από την αγαπημένη μου W7 στην απόχρωση  Pink, έχει υπέροχο χρώμα και υπέροχη κάλυψη! Και τέλος το αγαπημένο μου eyeliner από την αγαπημένη μου Dust & Cream! Απόλυτο μαύρο χρώμα που δεν τρέχει στο βλέφαρο και μένει για πάρα πολλές ώρες! 

Αυτές ήταν οι συσκευασίες που κράτησα τον περασμένο μήνα! Μέχρι τα επόμενα empties μου... Kisses!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου