5.6.17

Nivea - Shine control facial wash gel

Ως μεγάλη φαν της Nivea, αγοράζω πάντα κάποια προϊόντα της! Τα περισσότερα ''δουλεύουν'' πάνω μου και γι'αυτό μένω πάντα ικανοποιημένη. Έπεσε στα χέρια μου το συγκεκριμένο scrub προσώπου για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες. Πάμε να δούμε περισσότερα για το συγκεκριμένο προϊόν!



Ας σου πω πρώτα μερικές πληροφορίες για το συγκεκριμένο scrub. Έχει λεπτούς κόκκους και κάνει βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας και στην συχνή του χρήση, διατηρεί την ισορροπία της μεικτής επιδερμίδας. Επίσης, είναι εμπλουτισμένο με άλγη ωκεανού και Hydra IQ. Άρα το αποτέλεσμα που δίνει, θα είναι η καθαρή επιδερμίδα σε βάθος και η επιδερμίδα θα αποκτήσει ματ εμφάνιση.
Αυτές ήταν οι πληροφορίες που σου δίνει το συγκεκριμένο προϊόν! Πάμε όμως να το δούμε στην πράξη!

Θα ξεκινήσω από την μυρωδιά! Με το που ανοίξεις την συσκευασία, θα σου έρθει η μυρωδιά της θάλασσας και του αντηλιακού στην παραλία (ή τουλάχιστον έτσι μου ήρθε σε εμένα!) Δεν έχει έντονη μυρωδιά, άρα αυτό είναι ένα υπέρ αν είσαι κι εσύ περίεργη σαν εμένα(!)
Όντως έχει λεπτούς κόκκους και μαλακούς με αποτέλεσμα να κάνει την εφαρμογή του πιο εύκολη και πιο ωραία. Με την συχνή του χρήση, εγώ προσωπικά το χρησιμοποιούσα κάθε βράδυ, βλέπεις την επιδερμίδα σου να αλλάζει προς το καλό πάντα(!) Οι ανοιχτοί και μεγάλοι πόροι, άρχιζαν να μικραίνουν, ένιωθα και έβλεπα την ισορροπία της μεικτής μου επιδερμίδας, όταν αφαιρούσα το προϊόν και μετά σκούπιζα την επιδερμίδα μου, έβλεπα ότι η εμφάνιση της γίνετε ματ και γενικά ένιωθα την επιδερμίδα μου πολύ καθαρή, ανάλαφρη και υγιή!

Μόλις τελειώσει το προϊόν, 100% σίγουρα θα το ξαναπάρω! Φυσικά, αν έχεις κι εσύ μικτή ή λιπαρή επιδερμίδα στο προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη!

Αυτό ήταν το μικρό μου review! Μέχρι το επόμενο... Kisses!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου