2.6.17

MakeUp Academy Greece - MUA Greece

Το πρώτο προϊόν που είχα δοκιμάσει από την MUA ήταν το Skin define matte perfect primer με vitamin E & jojoba! Είχα λατρέψει το συγκεκριμένο primer γιατί άφηνε το πρόσωπό μου matte κυρίως στην περιοχή Τ! Ήθελα να δοκιμάσω όμως κι άλλα προϊόντα της, για να δω αν θα είναι τόσο καλά όπως και το primer!



Όταν είδα τα συγκεκριμένα προϊόντα, είπα:"Μαρία αγόρασε τα τώρα!" Πίστευα πως θα έχουν υπέροχο αποτέλεσμα! Για να τα δούμε όμως πιο αναλυτικά!




Θα ξεκινήσω με το Skin define Hydro pwder με vitamin E & jojoba. Η καλύτερη setting powder που έχω δοκιμάσει! Σεττάρει το μακιγιάζ μου, κρατάει όλες τις ώρες της ημέρας χωρίς να ''σπάσει''. Είναι πολύ απαλή και ελαφριά πούδρα, δηλαδή δεν την νιώθω στο πρόσωπό μου και δεν βαραίνει το μακιγιάζ μου! Έχει μία ελαφριά μυρωδιά και πιστεύω πως είναι κατάλληλη για μία μεικτή επιδερμίδα!


Σίγουρα έχεις καταλάβει πως λατρεύω τα highlighters! Τον τελευταίο καιρό, έχω πειραματιστεί σε αρκετά χρώματα και μορφές! Όμως το συγκεκριμένο έχει μπει στην λίστα των αγαπημένων highlighter! Το συγκεκριμένο highlighter είναι από την σειρά UNDRESS YOUR SKIN shimmer highliter και είναι στην απόχρωση Pink Shimmer! Υπάρχουν άλλες δύο αποχρώσεις: η Opalescent Amber και η Iridescent Gold! Φυσικά, διάλεξα την ροζ απόχρωση, γιατί είμαι φαν του ροζ! Έχει υπέροχη υφή, είναι super shimmery και δεν φεύγει από το μακιγιάζ σου μέχρι να κάνεις το ντεμακιγιάζ το βράδυ! Από την στιγμή που το αγόρασα, το έχω λιώσει! Το χρησιμοποιώ όποτε βάφομαι! Στο προτείνω αν σου αρέσει να λάμπεις συνέχεια!

Αυτό ήταν το μικρό μου review! Μέχρι το επόμενο... Kisses!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου