7.3.18

Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2018

Έφυγε πάρα πολύ γρήγορα και ο Φλεβάρης, αλλά, πρόλαβα να αγαπήσω μερικά προϊόντα είτε περιποίησης, είτε μακιγιάζ!


Πάμε να τα δούμε καλύτερα!



Θα ξεκινήσω από ένα πάρα πολύ αγαπημένο προϊόν από Mario Badescu, το Facial spray with aloe, herbs and rose water. Το συγκεκριμένο το είχα πάρει από το Yologift.gr, είναι full size και έχει γίνει το αγαπημένο μου γιατί, ενυδατώνει την επιδερμίδα μου χωρίς να μου παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, το χρησιμοποιώ σαν primer και σαν setting spray στο μακιγιάζ μου και μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν έξτρα ενυδάτωση εκτός σπιτιού χωρίς πρόβλημα!


Το συγκεκριμένο προϊόν το είχα αγοράσει καιρό πριν, αλλά δεν το είχα χρησιμοποιήσει σχεδόν καθόλου! Ίσως γιατί η μυρωδιά του είναι σχετικά έντονη. Το Teatree skin clarifying blemish gel από την Beauty Formulas το είχα πάρει από την αγαπημένη μου Cosmeticom (από εκεί αγοράζω σχεδόν τα πάντα!) Το gel αυτό, το χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ τοποθετώντας το στις περιοχές που έχω ανοιχτούς πόρους ή κάποιο σπυράκι και το αφήνω μέχρι το επόμενο πρωί. Το αποτέλεσμα που μου έχει δώσει μέσα σε αυτόν τον μήνα; Έχει μειώσει πολύ τους ανοιχτούς πόρους και η επιδερμίδα μου φαίνεται πολύ υγιής και καθαρή!


Το συγκεκριμένο ξηρό λαδάκι από NUXE μπήκε στην ζωή μου πρόσφατα. Είναι ένα μικρό υπερτέλειο ξηρό λαδάκι που το χρησιμοποιείς στα μαλλιά, στο πρόσωπο αλλά και στο σώμα. Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, αφήνει όμως αυτήν την χρυσόσκονη και το υπέροχο άρωμά του! Προσωπικά δεν με ενοχλεί η χρυσόσκονη, γιατί από μακριά με κάνει να φαίνομαι καθαρή και τα μαλλιά μου λαμπερά! Το συγκεκριμένο είναι στο μικρό μέγεθος και το είχα πάρει με το συνδρομητικό κουτί του Glowbox!



Άλλο ένα προϊόν από το Glowbox ήταν το Persephone Body Splash από την Fresh Line! Ξέρεις ότι μου αρέσουν πάρα πολύ τα γλυκά αρώματα, οπότε το συγκεκριμένο το λάτρεψα! Υπέροχο άρωμα τριανταφύλλου, γιασεμιού και σανταλόξυλου!



Περνώντας στα προϊόντα μακιγιάζ νομίζω δεν θα έλλειπε το Hangover Primer από Too Faced! Αυτό το primer είναι ένα θαύμα! Έχει τύχει να έχω κοιμηθεί λίγες ώρες με αποτέλεσμα το επόμενο πρωί να είμαι χάλια, τότε το Hangover primer αναλαμβάνει δράση! Κάνει την επιδερμίδα μου φρέσκια σαν να κοιμόμουν πάρα πολλές ώρες το προηγούμενο βράδυ!


Ε ναι! Δεν νομίζω να έλλειπε το highlighter από τα αγαπημένα μου! Υπέροχο highlighter στην απόχρωση Opal από την BECCA. Τώρα που ο ήλιος θα μας βλέπει περισσότερο, θα ήθελα την προσοχή σας! χαχα!


Τι; Beauty Loop; Κραγιόν; Ε φυσικά! Από τα καλύτερα κραγιόν που έχω φορέσει ποτέ! Είναι στην απόχρωση Twist και νομίζω είναι must για την άνοιξη! Ξαναλέω, τα καλύτερα buttery ματ κραγιόν ever!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Φλεβάρη! Μέχρι τα επόμενα... Kisses!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου