11.10.17

Empties Σεπτεμβρίου 2017

Μετά από αρκετούς μήνες, κατάφερα να μην ξεχάσω να κρατήσω τις άδειες συσκευασίες!

Ας δούμε όμως τι πήρε μαζί του ο Σεπτέμβρης!



Ξεκινώντας πάντα από τα βασικά, δεν πάω πλέον πουθενά χωρίς το μαγικό μου micellaire από την Garnier SkinActive! Απομακρύνει γρήγορα ακόμα και το πιο βαρύ μακιγιάζ μου! Φυσικά συνδυάζεται με τα αγαπημένα μου Septona δυσκία ντεμακιγιάζ! Φυσικά ποτέ δεν θα ξεχάσω να σου αναφέρω το αποσμητικό από Sanex που με κρατάει όλη μέρα χωρίς κάποια δυσάρεστη οσμή και τέλος την οδοντόκρεμα μου από Golgate!



Μίλησε καμία για scrub; Ξέρεις πως έχω τρελαθεί με τα συγκεκριμένα προϊόντα εδώ και αρκετό καιρό! Έχω πάρει ξανά και ξανά γιατί πολύ απλά κάνουν στην επιδερμίδα μου αυτό που ζητάω! Το ένα srub σώματος από Donna Valente με υπέροχο άρωμα μπανάνας και το άλλο scub προσώπου από Beauty Formulas με ενεργό άνθρακα για καθαρή επιδερμίδα και καθαρούς πόρους!


Ώρα για μαλλιά! Με τρία διαφορετικά αρώματα, αλλά και τα τρία υπέροχα στην χρήση τους! Το αγαπημένο μου σαμπουάν από Garnier Fructis Goodby Damage με άρωμα φραγκοστάφυλου το οποίο έχει δυναμώσει τις σπασμένες άκρες μου και το Garnier Botanic Therapy με υπέροχο άρωμα μελιού για να προστατεύει τα μαλλιά μου και να τα κάνει απαλά και λαμπερά και φυσικά το Batiste μου με άρωμα κεράσι δεν λείπει ποτέ από τα empties μου!



Για το τέλος μάσκες! Ποια δεν αγαπάει τις μάσκες; Από την πρώτη χρήση της ξετρελάθηκα εγώ και οι πατούσες μου! Μιλάω για την Foot Mask από την Beauty Formulas με υπέροχο άρωμα και αποτέλεσμα! Στην συνέχεια μάσκα ματιών από Pronto Patch Cosmetics κάνει την περιοχή των ματιών μου πολύ ενυδατωμένη και την προετοιμάζει για κάποιο βαρύ μακιγιάζ!  Το ένα αρνητικό του να κοιμάσαι ξημερώματα είναι οι μαύροι κύκλοι! Γι'αυτό υπάρχει η μάσκα από τον Korres με αγγούρι για να σε σώσει! Βάλτην και στο ψυγείο να παγώσει πριν την εφαρμόσεις και θα έχεις ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα!

Αυτά ήταν οι συσκευασίες που κράτησα τον περασμένο μήνα! Στον επόμενο θα είμαι πιο προσεχτική για να έχω να σου πω περισσότερα! Μέχρι το επόμενο empties μου... Kisses!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου