4.4.17

Empties Μαρτίου 2017!!

Ήρθε η στιγμή να αδειάσω τη σακούλα με τις άδειες συσκευασίες, να δούμε μαζί όλα τα προϊόντα που τελείωσα  μέσα στον Μάρτιο, και να σου μιλήσω για αυτά πριν πάρουν το δρόμο τους για την ανακύκλωση!




Αυτός ο μήνας είχε λίγο από όλα. Είχε προϊόντα αγαπημένα, αλλά και προϊόντα αδιάφορα. Πάμε λοιπόν να δούμε πιο αναλυτικά τα empties του Mαρτίου!




Ξεκινώντας από τα κλασικά αναλώσιμα, χρησιμοποίησα μία συσκευασία δίσκοι ντεμακιγιάζ της Pom Pom, την οποία την αγοράζω συνέχεια(!) Επίσης χρησιμοποίησα μέχρι τέλους το λιποζαν repair της Garnier, διότι ο καιρός τον μήνα που μας πέρασε ήταν λίγο περίεργος με αποτέλεσμα τα χείλη μου να είναι συνέχεια σκασμένα. Για αποσμητικό χρησιμοποίησα της Sanex, μπορώ να πω πως έχει περίεργη συσκευασία και μικρή, αλλά έχεις 48ωρη δράση, δεν αφήνει λεκέδες, έχει υπέροχη μυρωδιά και περιέχει ταλκ!




Τα αφρόλουτρα που τελείωσα τον Μάρτη, είναι δύο(!) Το Le petit Marseillais με γάλα βαμβακιού και παπαρούνα και το agPharm με άρωμα λουλουδιών. Μπορώ να πω, πως μου άρεσαν πάρα πολύ και τα δύο αλλά δυστυχώς σε αυτή την ''μάχη'' θα κερδίσει το Le petit Marseillais. Και τα δύο αφρόλουτρα έχουν υπέροχη  και ξεχωριστή μυρωδιά, ενυδατώνουν την επιδερμίδα του σώματος μου και το άρωμα τους διαρκεί. Το θέμα μου ήταν το μέγεθος και σαφώς η ποσότητά τους! Κατά τ'άλλα και τα δύο είναι υπέροχα και σίγουρα θα τα ξανά αγοράσω! 




Όσον αφορά τα σαμπουάν, κατάφερα να τελειώσω το Color resist της Garnier! Ναι τα μαλλιά μου είναι βαμμένα και προσπαθώ να προστατέψω το χρώμα αλλά και την τρίχα! Με το συγκεκριμένο σαμπουάν είμαι αρκετά ικανοποιημένη, γιατί το χρώμα μου μετά από περίπου έναν μήνα είναι ακόμα ''ζωντανό'', τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά και μεταξένια και όταν είμαι έξω στον ήλιο λάμπουν(!) Και τέλος η δυναμωτική κρέμα μαλλιών Color resist πάλι από την Garnier η οποία ξεμπερδεύει και θρέφει σε βάθος τα μαλλιά μου με αποτέλεσμα να μην γίνονται θαμπά και ξηρά! 




Τα προϊόντα ντεμακιγιάζ που τελείωσα αυτόν τον μήνα είναι το eye make up remover της Beauty Formulas, το οποίο όντως δεν έχει κάποια μυρωδιά, αφαιρεί εύκολα το βαρύ μακιγιάζ των ματιών μου αλλά και των χειλιών μου και δεν αφήνει τα μάτια μου να τσούζουν ή να είναι κόκκινα! Χρησιμοποίησα επίσης το Deep action pore cleanser πάλι της Beauty Formulas, το οποίο αφαιρεί το 100% του μακιγιάζ μου, καθαρίζει τους ανοιχτούς πόρους μου και αφήνει την επιδερμίδα μου καθαρή και απαλή χωρίς να την νιώθω ''τσιτωμένη'' ή άγρια. Επίσης χρησιμοποίησα Micellar water της Bioten το οποίο την πρώτη φορά που το δοκίμασα με είχε κατά ενθουσιάσει! Αφαιρεί το μακιγιάζ μου πολύ εύκολα, δεν αφήνει κοκκινίλες και την ενυδατώνει! Φυσικά θα το αγοράσω ξανά! Τέλος χρησιμοποίησα το Ντεμακιγιάζ μέσα στο ντους της Nivea! Ένα θα σου πω(!) Έμεινα έκπληκτη με το αποτέλεσμα που αφήνει! Δεν χρειάζεται βαμβάκι, μυρίζει φανταστικά και αφαίρεσε όλο το μακιγιάζ μου την ώρα του ντους μου! ένα ''μείον'' του για εμένα είναι ότι, όταν έριξα νερό στο πρόσωπό μου, τα μάτια μου έτσουζαν πάρα πολύ, αλλά η επιδερμίδα μου ήταν πολύ καθαρή και πάρα πολύ απαλή! 


Ήρθε η ώρα του μακιγιάζ! Το μοναδικό που μου τελείωσε αυτόν τον μήνα ήταν το αγαπημένο μου The Fixer face spray από την W7! Σταθεροποιεί το μακιγιάζ μου και το κρατάει για ώρες! έχει ωραία και διακριτική μυρωδιά αλλά το μοναδικό ''μείον'' για εμένα είναι η μικρή του ποσότητα!

Δυστυχώς ο μήνας που μας αποχαιρέτησε δεν πήρε πολλά προϊόντα, διότι τα περισσότερα ήταν καινούρια και σε μεγάλες ποσότητες!
Αν σου άρεσαν τα ''empties Μαρτίου 2017'' άφησε μου από κάτω ένα σχόλιο για να συνεχίσω αυτό το καινούριο μέρος του blog μου! Kisses





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου